Zamówienia magnesów neodymowych wysyłane są firmami kurierskimi (FEDEX DHL DPD InPost Paczkomat). Nie nadajemy paczek Pocztą Polską.
Istnieje możliwość wyboru:
- wysyłki za pobraniem - koszt 20zł brutto
- przedpłata na konto bankowe firmy - koszt 18 zł brutto.
Dokładne ceny wysyłki ustalane są po podsumowaniu zamówienia podczas jego składania.
Istnieje możliwość wysyłki przesyłki do paczkomatu. Zamówienia są realizowane 2 razy w tygodniu. Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z brakiem wolnej skrytki w paczkomacie i braku możliwości wysyłki danego dnia.
Wysyłka następuje maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia w przypadku pobrania bądź zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym. Zamówienie złożone do godz. 10 może zostać zrealizowane tego samego dnia, firma nie gwarantuje jednak takiego terminu dostawy.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy w godzinach 9-16 - możliwy wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
PROCEDURA DOTYCZĄCA REKLAMACJI
Podczas odbioru paczki proszę o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze. Jeżeli towar będzie posiadał jakiekolwiek uszkodzenie proszę NIE ODBIERAĆ PRZESYŁKI oraz sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY przy kurierze w momencie odbioru paczki. Protokół szkody jest dokumentem niezbędnym do rozpoczęcia procedury reklamacji. Protokoły spisane w innym dniu niż odbioru nie są podstawą reklamacji. UWAGA! Nawet jeśli opakowanie nie jest uszkodzone nie oznacza to, że towar wewnątrz nie został zniszczony – szczególnie proszę zwracać uwagę na wysyłkę tablic magnetycznych. Jeżeli paczka NIE zostanie sprawdzona w obecności kuriera i nie otrzymamy protokołu szkody spisanego w dniu doręczenia przesyłki reklamacje NIE będą rozpatrywane.